Wednesday, May 23, 2007

...8978

Di waktu itu.....
Tatkala aku merenungmu
Untuk kesekian kali
Ada nada resah membibit
Ada rasa kecewa menghimpit

Di waktu itu.....
Senyumku menjadi tawar
Pandanganku semakin menjauh
Maafkan aku sayang
Kerana tidak mempamit lambaian terakhir
Sekadar melihatmu semakin pergi
Tanpa menyentuhmu
Tanpa ungkapan manis
Tanpa kata kata sayang
Kau akhirnya hilang terus dari sisiku
Dikau akhirnya pergi takkan kembali

Namun.....
Setelah kau menghilang
Aku terduduk lesu
Haruskah aku menangisi pemergianmu?
Tegarnya aku

Kini.....
Kau menjadi hak milik orang lain
Ku lihat mereka memandumu sayang
Ku lihat mereka menaikki mu manja
Maafkan aku kasih
Kerana terpaksa berpisah denganmu
Namun percayalah.....
Baktimu masih ku kenang!

Selamat tinggal kereta ku.....

Zu 'De Mafia Mom

No comments: